Blir galen!

Har ni varit med om att man försöker komma fram till rätt person, men blir slussad runt till guds alla anställda som inte har en aning om vem man borde prata med? Jag har nu ägnat ett antal timmar och dagar åt att komma fram till någon som är ansvarig, men nä, det jobbar tydligen ingen sån på det här gigantiska företaget.

Orkar inte ens förklara vad det handlar om, blir bara sur. Nu när jag ändå är igång, ska jag ringa och hota vårat försäkringsbolag som har dröjt 1.5 år med att återkomma till oss.

Så om jag ringer till er idag, så kanske det är bäst att ni inte svarar alls med tanke på agretionerna som väller inombords..

Bjuder på en bild från min och Theos raggarfest som vi hade för 4 år sedan, visst är vi fina, ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0