Vi måste ena oss som nation och bestämma...

... vem som ska mörda Canadagässen:

Jag röstar för att vi låter Gudrun Shyman göra det. Vi ger henne ett slagträ så får hon jaga runt bland dessa vidriga fjäderfän och skrika ut sina agritioner mot vårt kvinnofientliga samhälle.

Jag hatar Canadagäss och varje sommar är dom där med sina väsande otäcka käftar, deras hotfulla beräknande vaggande steg och deras femhundratretton äckliga bajskorvar som de ogenerat går och skiter ur sig på vår bästa badstrand. När barnen har lärt sig att sluta trampa i bajset och att sluta springa över alla främlingars handdukar med sina bajsfötter, ja då är det höst och dags att packa ihop för säsongen.

Men inte i år, för nu fan kräver jag ett möte där vi klubbar igenom en folkomröstning. Nu ska gässen dö!

Ja, du vet att du lever när 20 såna här kräk kommer väsandes efter dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0