Va? Är han här?!

Nu ringde precis Jonas mamma och frågade om hon skulle komma och hämta Jonas. Jag hör vad hon säger, men jag fattar inte vad hon menar.
Är Jonas hos oss? Hur kan jag ha missat det, mycket märkligt, men men bäst att spela med.

Jag: Nej, Guuud, du behöver verkligen inte komma redan, han kom ju alldeles nyss.

Malin: Nja, han har ju trots allt varit hos er i 4 timmar nu.

Fyra timmar?!! Oh gode Gud, jag har slarvat bort hennes barn, nu hamnar jag i fängelse, socialen kommer att komma hit och utreda vår familj, Theo blir förbannad och flyttar ihop med nån ung snygg donna som mina barn kommer att lära sig att kalla för mamma.
Kan jag aldrig bli en normal begåvad vuxen och hålla reda på Lucas och hans femåriga vänner, why Good why??

Vi lägger på. Kan det verkligen ha gått fyra timmar sen hon lämnade honom? Panik, konkurs, hjärtstillestånd.

Dock visar det sig att barnen har lekt stillsamt i Lucas rum i fyra timmar. Dom är ashungriga, jag har precis serverat två sumoportioner med makaroner, och köttfärssås. Nu känns det lite bättre. Jag skyller allt det här på amningen. Bebisen får klara sig utan mat nu tills Jonas blir hämtad. Bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0