Kalorier, fylla och moraliskt förfall

Ikväll ska jag på tjejmiddag, jag ser väldigt mycket fram emot det.
Jag hoppas såklart på en helkväll fylld med kalorier, fylla och en kavalkad av moraliskt förfall bland mina vänner.

Ni kan ju tro att jag ska ha kameran med mig ikväll, när mina vänner dansar på borden skriker könsord åt grannarna och avslöjar sina mörkaste hemligheter då står jag där och fotar och filmar, till mina vänners stora förtjusning kommer de sedan kunna njuta utav kvällen i repris här på bloggen tillsammans med alla er andra. Det är service må jag säga.

Dessvärre kan jag inte delta riktigt som de andra, jag är nämligen den enda utav flickvännerna som tillåts ha med en manlig date, jag kommer att ha en liten man hängandes vid tuttarna hela kvällen och inför honom måste jag bete mig.

Nu hoppas jag bara att ingen av kvällens deltagare är inne och läser det här, det blir så oändligt mycket svårare att få dem att bikta sig framför min videokamera om de börjar ana oråd....


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0