Stackars gold-digger

Jag är i desperat behov av att något spännande ska hända i mediavärlden, vad som helst, kul, läskigt, pinsamt, jag tar vad som helst, inte ens prinsessan Madelens depression muntrar upp mig längre. What to do? Nu kräver jag en politisk skandal, en plötslig kändisbortgång eller en avslöjad älskarinna till nån maktpamp, i väntan på detta bjuder jag på katastrofläsning.
Jag varnar er, läs inte vidare, ni kommer att ångra er, tre minuter av ert liv som ni aldrig får tillbaka:

Härom dagen lärde jag mig något nytt minsann, det visade sig att det jag trodde var en dokumentär om fostrets utveckling från spärmie till färdig bebis handlade om katter. Kattspermiens resa från ägg till kattunge (ja jag tyckte att ultraljudsbilderns såg rätt skumma ut) och då fick jag lära mig att kattmamman är en riktig golddigger.

Mamma, är det där min pappa?

Hon drar runt från hankatt till hankatt antagligen för att maximera sitt underhåll till barnen vid eventuell skiljsmässa, därav fyra ungar med helt olika utseenden i samma k(n)ull, MEN, och det här är hemskt, hankatterna har kommit på denna kvinnliga list och har ett vidrigt vapen som de använder vid parning. Nämligen pyttesmå taggar på sin lilla kattpenis vars syfte är att skrapa ut andra hankatters spermier. Det här gör tydligen hemskt ont på den lilla kattmamman.

Nu kräver jag att alla ni kvinnor därute som har något hjärta alls kastrerar era hankatter och lär dem lite hyfs.
Min tumregel har alltid varit, kan han inte bete sig som en gentleman får han inte komma till. Dax att kattkräken lär sig det också.

En typisk okastrerad hankatt, kanske inte så konstigt att kattmamman letar vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0