Tror ni att snål Jocke hörde av sig?

Mitt ex Jocke hörde av sig, ville gratulera till bebben, frågade om vi skulle käka lunch nånstans. Numera vet alla mina vänner att man måste ta med mig ut, jag måste få se världen, sitter ju instängd mellan husets fyra väggar och då måste man hitta på sätt att aktivera sin hjärna.
Jocke som är väldigt upptagen utav sig, sitter och lägger patians på datorn hela dagarna lovade därför att han minsann skulle möta mig i Stockholm och sen skulle han göra sitt yttersta för att underhålla mig, dra Bellman historier och så där.
"Jag antar att du bjuder på en femkronors korv på Ikea?" sa jag till snål Jocke. "Bättre upp" sa han stolt "Du ska få en köttbullsmeny, de kostar nämligen bara 16 kronor på vardagar!". Då blev jag impad minsann, men självklart, när det låter för bra för att vara sant, så är det ju oftast det. Snål Jocke hörde inte av sig. Som straff för det publiserar jag en bild på Jocke i klädd dumstrut med hans hembys färger. Heja Enköping



Visst är han otäckt lik Tomas Brolin?

Kommentarer
Postat av: Jocke j

Onsdag kl 12 var du vill? :)

2010-06-05 @ 21:03:21

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0