Stackars, stackars...

Är det någon som har noterat det minst sagt sjukt irriterande störda i att Prinsessan Madeleine inte "kan" jobba nu när hon har blivit dumpad av sin otrogne advokat till karl.

Vi ska alltså sitta och läsa tidningen om hur den lilla tönten måste ta  igen sig i flera veckor i New York, det enda prinsessan Madeleine är kapabel till nu i sitt svåra tillstånd är att sola och bada i Miami samt att shoppa och ligga med sin hemlige älskare som inte längre är så hemlig, han hockeymålvakten.

Jag är hemskt ledsen att behöva vara den första som säger det men du är ett rövhål  Madeline, det finns cancersjuka människor som regeringen tvingar till arbete, men du din lata odugliga vedervärdiga patetiska ynkliga bortskämda idiotiska stor-haka, kan inte jobba trots att vi kastar skattepengar på dig för att göra just det, representera oss svennar, för det är väl trots allt det minsta man kan begära?

Oj, vad jobbigt jag har det....

Nu går jag raka vägen ner på Ica och suger tag i första bästa kassabiträde som trots ryggont, dålig manikyr och vidirga arbetstider på helgerna kämpar för att dyka upp på jobbet. Sen kröner jag henne till vår nya prinsessa med Lucas gummisvärd, så får hon åka runt med sitt ryggont och representera oss, för sanneligen skulle hon göra ett bättre jobb än lilla Gnäll där borta i väst.


Kommentarer
Postat av: Jack McGuinness

Fasen bra skrivet... trodde att en blogg mer var som en reklampelare för smink och modetrender!

Du är definitivt en bärare av rak kommunikation! Respekt!

Är det ok om jag delar denna text och länkar till din blogg?

Svar: Visst får du det, men det var ju ett tag sedan det var aktuellt med prinsess-sjukan :o)
Annas Finaste

2014-06-30 @ 07:47:07

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0