Sådärja, då blir det mörkare igen!

Hoppas ni hade en fin midsommar, själva är vi ute på Theos pappas ö, Hasselö som ligger vid Nyköping. Vi hade precis som många andra tur med vädret igår, men idag är det desto mer mulet.

 

Theo och hans pappa Olle

 

 

Killarna tjatade till sig att farfar skulle pumpa luft i båten, sen fick de övningsro på bryggan...

 

...innan de fick ge sig ut på stora havet. Ett tag cirkulerade båten mest, men sen fick Casper till koordinationen med båda årorna, ha ha!

Jag och Anne-Maj hejar på från läktaren med glada tillrop såsom "Titta Casper nu har du rott en hel meter till!"

En snabb rolig historia appråpå inget: " Varför har Cuba inget VM lag i rodd? De allra bästa Cubanska roddarna bor ju i Florida" Ha ha ha, det är bakis humor det!

Första glaset med skumpa intogs ju redan vid tolv på förmiddagen, så när det var dax för middag hade vi oändligt roligt åt precis allting.

Nååå, plockade ni 7 sorters blommor? Sitter ni i skiten nu då? Drömde ni om någon annan än er älskling?

Lite riskabelt det där, själv drömde jag det jag alltid drömmer varje natt nu, att Hugo har börjat krypa och att läkarna kommer inspringandes och ropar att såna framsteg på en så liten bebis har de inte skådat sedan Jesu födelse. Då blir jag glad, känner mig sådär äckligt stolt över mitt lilla underbarn, går och mallar mig inför alla andra med lite mindre lyckade barn.

Sen vaknar jag och inser att Hugo ju inte ens kan hålla upp huvudet själv.

Glad Midsommar!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0