Representanter från solsidan

Igår var våra vänner Stekarna på besök. De bygger en lyxvilla på tjusiga Solsidan i Saltsjöbaden, och var milt sagt i behov av en dink eller sju efter allt sitt byggande.

Byggherren Danne.



Snygg-Annika och lilla jag. Det finns inget klassigare än några vinflaskor och en småbarnsmamma som sitter med sitt andra vinglas tillsammans med en liten nappflaska. Det är stil på mig vill jag lova!



Theo fotar Annika genom ett vinglas.

För några veckor sen sa min vän Niclas att när man kommer ut till Anna och Theo, så behöver man inte bry sig så mycket om hur man ser ut, man kan åka ut i sina mysbyxor, bli berusad och odräglig och ändå känna sig välkommen.

Och kanske är det så att man liksom kan komma ut till oss och verkligen vara sig själv, och kanske var det just därför som Annika med förskräckelse i blicken fräste till Danne att "Om du inte slutar att halsa chockladströssel direkt ur paketet så kommer Anna att skriva om det på bloggen fattar du väl"

Naturligtvis lovade jag att inte skriva om det när Danne lite smått generad ställde ifrån sig det avsugna strösselpaketet. Can´t blame him,  hos oss får man ju vara sig själv, värre är det på Solsidan, ha ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0