På spaning med fru Kreitz

Igår tvingade jag med mig Jeanette till Skärholmen. Jag förbehöll mig rätten att kräva att hon skulle följa med då hon precis som jag precis har fått en bebis och därför måste vara grymt uttråkad om dagarna.

När Jeanette dök upp förkunnade jag att jag under inga som helst omständigheter får shoppa någonting, eftersom att vi iså fall riskerar att få sälja huset, bo på gatan i en kartong och börja palla äpplen för att överleva. Därför såg jag till så att Jeanette shoppade åt oss båda. Jag till och med trängde mig in i provhytten bara för att få uppleva känslan av att stå i dålig ljussättning med skämtspeglar som visar ens feta röv i 360 grader.  Åhh, det var alldeles unerbart!

Se så mysigt vi har det!


Skon som Jeanette fick bända loss mig ifrån. "Du har inte råd Anna, tänk på dina barn"  "Men jag säljer mina barn..." viskar jag...



Hur som helst var jag väldigt duktig igår. Bara småkrafs och något otippat den här,

en liten sjömansklänning för flickor i fem års åldern.     Tveksamt om Lucas vill ha den på avslutningen :)

Den hamnar i mitt present skåp såklart, vi känner massor av flickor som fyller fem i sommar, någon kan säkert förbarma sig över den.

So long!



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0