Mina korrekta kontaktuppgifter är...

Skickade precis iväg ett sms till min "Sexy Darling:) " så heter Theo i min telefon, med smiley gubbe och allt.
När han får mitt sms kommer det stå att "Anna Brodd" har skickat ett sms i hans telefon.
Jag är inlagd så, Anna Brodd, man skulle kunna tro att jag är inlagd som Snuttegumman, Älsklingsflickan eller Mitt Lilla Krusbär, men nej, Theo valde att lägga in mig som Anna Brodd, varför? Jo, för att om nån någon gång (har aldrig hänt men what ever) skulle be Theo att skicka över mitt nummer, då tycker Theo att det känns mer proffsigt att mitt korrekta namn följer med som kontaktuppgift.

Darling, att vara praktisk är inte alltid så sexigt, tigger jag, men han vägrar att ändra. Därför tänker jag byta namn, från och med nu vill jag att alla som känner mig ska börja kalla mig för Candy-Princess, ska bli spännande att se Theo skicka över den kontaktuppgiften, hi hi hi!

Vad är era darlings inlagda som, kanske dax att ändra innan de också byter namn...?


Candy-Princess och Lucas i parken. Ni kanske tror att Lucas är sur, men sanningen är den att han alltid vill göra sin coola rock star pose, han övar nämligen på att bli Rock stjärna. Jag hoppas att det håller i sig så att han blir en rocker, annars blir det kanske svårt för mig att förklara varför han jämt såg så arg ut på alla bilder när han var liten?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha, jag ska genast döpa om dig i min mobil darling!!!

2010-06-15 @ 08:59:37

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0