Min son vill...

... Ta hål i öronen!

Tydligen finns det en cool snubbe på skolan som har ett vrålhäftigt örhänge i form av en gyllene fotboll - "I äkta guld!" - väser Casper fram, nästan andaktigt.

Lillplutten har blivit så stor, jag hinner inte med riktigt, vart ska det sluta liksom, nästa steg är kanske att han vill bli punkare, han kommer hem en dag och har gjort någon punkarslyna på smällen och nio månader senare är jag en 28 årig farmor till en Ebba Grön bebis? Vi får ju under inga omständigheter klippa honom vilket vi respekterar trots att håret släpar ner i filmjölken varje morgon och han snubblar in i väggar för att han inte ser något.

Så ska jag vara en cool morsa och låta honom springa runt med gyllene fotbollar i öronen, eller ska jag vara en ordentlig mamma som säger nej? Jag tänker att vad jag än gör så kommer dom andra mammorna i klassen att döma mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0