Min lilla Unistar

Theo har fyra brorsor, två utav dem lever farligt nu i några månader då deras fruar är gravida och kräver deras uppmärksamhet non stop.


Som en för tidig fördelsepresent har jag kollat upp lite roliga namn som man får döpa sin lilla bebis till.


Vad sägs om Sladden, Passionfruit eller Unistar? Alla tre namn är mycket fina tycker jag, klingar så fint på tungan "Passionfruit, det är mat nu!!!" Funkar skitbra.


Dessvärre får de inte döpa sina små till Rökmussla, Rock-President eller Malin. Mäh, Malin får man ju visst heta, tänker ni. Malin får man bara heta om det blir en flicka, så där rök det supernamnet för Martin och Maja som väntar en liten pöjk. Rackarns.


Jag undrar om Candy-Princess hade gått igenom? Adolf Hitler gick igenom i USA och nu hotar föräldrarna (som inte på något sätt är rasister men som absolut inte vill att raser mixas) att stämma sitt lokala kondis för att de vägrade skriva Grattis Adolf Hitler på ungens tårta. Kondiset menar att det känns opassande att gratulera Adolf Hitler, föräldrarna uppges vara mycket chockade över detta. Bara i USA mina vänner, bara i USA...

Här är han lille Adolf Hitler med sina djupt äckliga och störda föräldrar, arma barn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0