Men skaffa dig ett liv!

Jag stör mig så in i helvete på henne. Kvinnan i 45 års åldern som mycket omsorgsfullt har dukat upp ett äpple vid ett sånt där picknickbord dom har i parken, som hon först polerar noggrant med medhavd servett för att sedan skära äpplet med kniv i små perfekta munsbitar som hon omsorgsfullt tuggar på i all oändlighet.
Ååååh vad jag stör mig på sånt där. Undrar hur hon tänkte i morse när hon vaknade:

Åhh, idag ska jag planera för min lilla äppelstund jag ska ha på eftermiddagen. Nu ska vi se, måste packa ner servett att polera med, ett äpple, ett stycke kniv och en liten smidig plastpåse att förvara äppelskruttet i.

Men skaffa dig ett liv ditt präktiga freak!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej anna

Vad kul att läsa det du skriver. Jag är hos din mamma och vi har just ätit en jättegod middag med bl.a pilgrimsmusslor. Grattis till alla dina 3 (4) pojkar.Du är jätteduktig att skriva. Det är riktigt kul att läsa.Nu ska vi dricka kaffe. Må så gott hela familjen, Kram från Ritva och Marianne

2010-06-16 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0