Några fina bilder och några...

... inte så fina bilder. Så här såg vi ut innan vi blev sminkade igår, jag vill passa på att varna känsliga läsare



Man skulle kunna tro att en otäck demon tagit över mitt ansikte, men näe, detta är den bistra sanningen.



Sen när vi såg anständiga ut fick vi träffa fotografen. Där inne fick man absolut inte ta egna kort, så därför gick det bara att smygta kort när fotografen vände ryggen till. Vilka små ligister vi är, hi hi!



Och så här fina blev Smillas kort sen





Vilken toppen-pingla va, nu skrållar ni uppåt igen och förundras över hur stor skillnaden är med smink och lite ljus.



Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja vad säger man, tack godegud för sminket. Vi hade iallafall med oss en liten naturlig skönhet...Hugo!

2010-06-23 @ 10:16:03

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0