Jag luktar som en karl

Huset luktar karl, luktar på lilla Hugo, jodå, han luktar också karl, Lucas också, följer doften från hallen till TV rummet och där hittar jag källan till att det fullkomligt stinker testosteron i hela huset.

Casper har hittat en av Theos parfymer och är i full färd med att spruta sitt femtioelfte sprut på sin lilla barnakropp, det luktar... ni vet latino-slusk, en sån där med vattenkammat glansigt kotletthår som ligger slickat bakåt (om han inte är flintis för då ligger det åt alltid kammat över flinten) en sån som överdoserar för att dölja att han aldrig duschar.

Det börjar bli kallt nu. Jag har vädrat i över en timme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0