Jag har hittat den perfekta bröllopspresenten...

...till min kära släkting Henrik som gifter sig med Laura i sommar. Jag har fått den stora äran att agera mentor när de började planeringen för flera månader sedan och på midsommar smäller det, då är hela släkten bjuden, naturligtvis ska hela familjen gå, min mamma, mina brosor. Men inte jag. Det lilla aset har nämligen helt fräckt struntat i att bjuda mig! Han har sugit ut allt han behövde veta om hur man planerar ett bröllop (jag är utbildad bröllopskoordinator för er som inte vet) och därför behövs jag inte längre.

Så nu har jag bestämt mig för att trots allt vara den större personen av oss två, och skicka en väl utvald present till det lyckliga brudparet. Jag har fastnat för något som jag inte tror att så många andra tänkt köpa, man vill ju liksom inte slå in en brödrost, det är ju ingen sport, så jag har valt att köpa en uppblåsbar Barbara, som en hyllning till deras framtida liv tillsammans. Ja jag vet, det kommer antagligen bli kvällens bästa present och jag kan nästan se framför mig hur det går ett sus genom gästerna när snål Henrik med giriga små fingrar sliter pappret av det som kommer att bli presenten alla snackar om!

Henrik & Laura, jag önskar er ett underbart liv tillsammans, ha nu en riktigt fin bröllopsdag full av överaskningar, se filmen nedan;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0