Jag är helt hypnotiserad...


... av hemmafruarna. Jag fick hem två säsonger med Desperate House Wifes i förra veckan, vi beställde nämligen en fördelsedagspresent till Lucas från DiscShop.com och då behövde vi bara beställa för typ 500:- till för att slippa frakten på 29:- och då verkade det helt logiskt att göra det. Hur som haver, det otäcka lilla DiscShop.com märkte direkt hur puckade och lättlurade vi var och beslöt sig för att dela upp försändelsen i två paket och vips så tillkom frakt på 29:- på båda paketen, jävla as!



Det var inte det jag skulle berätta. Jag är nu så beroende av dessa hemmafruar att jag inte vill lämna mitt hus förrän alla 75 avsnitt på vardera 50 minuter är sedda. Som den DHW tönt jag är kan jag nu upplysa intresseklubben om att inte mindre än 90% av det hemmafruarna har på sig sys upp för hand, ofta har de bara 10-24 timmar på sig att få klart en outfit till en scen. Jag har också lärt mig att ibland så tar pengarna slut för ett avsnitt, då kan man vara tvungen att stryka repliker som en statist tex skulle säga, för så fort en skådis som syns i bild får en replik så blir det ett helt nytt arvode och då tickar pengarna iväg. I USA får ju skådisar typ en årslön för att vara med i en endaste liten scen och nysa samtidigt.



Ja, jag ska inte tråka ut er mer, men jeej! Jag har en ny hobby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0