Hot lönar sig alltid

Min vän Jocke har nu hört av sig, så nu får jag min lunch ändå :) Jag får dessutom uppgradera restaurangen till valfritt ställe, jeeej! Vad lär vi oss? Hot lönar sig alltid!

Jag ska ta en fin bild på Jocke när jag träffar honom, så ska jag lotta ut honom bland mina snyggaste singelkompisar, för han är en av de finaste killar jag känner.

 

Nu ska jag fortsätta att agera slav åt Casper och hans kompisar. De har beställt tre olika sorters lunch som straff för att jag inte hade förutsett att de ville ha våfflor idag, till efterrätt ska de äta glass, och nyss kom lilla Tessla ut med munnen full av tuggummi och deklarerade att hon "Under inga omständigheter får äta tuggummi för min mamma". Skit oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0