Gårdagen i bilder

My Good vilka flickvänner man har, helt sinnessjukt, de söp, härjade, tände eld på en gardin, släppte ut en innekatt, urinerade i buskarna, busringde å grannens vägnar till 112 och försökte stjäla kött från en annan grannes grill.
Kan ni haja hur det var att vara nykter där?!

Nääää, nu luras jag allt. Alla skötte sig provocerande väl under hela kvällen. Här får ni lite bilder:


Time to go, sminkad och klar. Kommer att tänka på en annan fest jag gick på för 100 år sen som också började såhär fint och slutade med att lösögonfransarna satt i håret. Long story, låt oss aldrig diskutera det mer.


Vi käkade mer eller mindre allt utom vildsvin, lamm, kyckling, sötpotatisar, melon, sallader, nåt som såg ut som bulgur men som vi aldrig bringade klarhet i vad det egentligen var...


Värdinnan Sara fixar grillen.



Jag och Linnéa fejkar att vi grillar, vi tvingar Sara att ta en bild så att det ser ut som om vi bidrar med något åtminstonne, ni gick inte på den lätta va?



Annika stal min date, sen fick jag inte tillbaka honom på hela kvällen.

Kajsa vägrade att ställa upp på bild, varpå Sara och jag listigt omringade henne med kameror, Kajsa var inte helt nöjd. obegripligt.

 

 

Annika lät mig nådigt hålla Hugo när han skulle matas, men direkt när han var klar...

 

...så var ordningen återställd.


Lyckades inte (fick under inga omständigheter ditt förbannade kamera-pervo!!!) knäppa nån bild på Sara, snillrik som jag är så har jag ju massa bilder på min hard working karriär business tvillingmamma kvinna. Den här bilden är tagen i en fjällstuga, location okänd. I går var Sara blondin, så nu måste jag smyga i buskarna utanför hennes hus så att jag kan uppdatera mitt lilla bild bibliotek. Mo-ha-ha-ha!!!

 

Linnéa var ialla fall glad, gravid, nykter, lös som en stjärna och glad. Det brukar man ju vara när man väntar första barnet och är tillräckligt långt ifrån förlossningen för att den ska förstöra ens sinnesro, jag kan antagligen publicera betydligt roligare ångest-i-stirrögat-bilder på Linnéa efter sommaren, då det sakteligen går upp för henne att barnet i magen på nåt sätt måste ut.

 

 

Det var en supertrevlig kväll, tack för den snälla söta Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0