En bedragerska under mitt tak

Nu ska ni få höra mina vänner:

Ni har säkert sett henne på tv, hört henne på radio gått förbi hennes hundra kokböcker. Leila Lindholm heter hon, den lilla bondmoran som står och bakar så fint i tv-rutan.
Det är bara ett enda lite problem. Leila bakar inte alls! Hon är en bluff lika stor som ett siliconimplantat.



Leila den lilla bedragerskan spyr ut kokböcker så att man ska kunna baka som henne, slickar sig om munnen och tindrar med de falska små ögonen. Så berättar Theo för mig att Leila minsann inte alls bakar, för det är konditorn på Vete-Katten som förser henne med allt ifrån recept till degen hon står och knådar.

Förstår ni hur stor skandal det hade blivit om det kom fram att Jamie Oliver inte kan laga mat. Bara en inhyrd skådis som står och smakar på såsen?!

Leila Lindholm din usling, jag spår dig en framtid som mattant i Kvarnbergaskolan, för något bak-geni, det är du ju inte.

Usch, och jag som har köpt hennes kokböcker, nu känner jag mig smutsig och lurad, har haft en liten bedragerska under mitt tak hela tiden utan att veta om det. Leila träd fram nu för faan, ge upp självmant och ge all cred till Vete-Katten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

What?!?!?!!? What the f**k!!!

2010-08-30 @ 10:43:57
URL: http://www.wernerhome.se
Postat av: Koskel

Otrevligare person får man leta efter. Inte bara hennes kokkonster som är falska - hennes smil är rent inövat bara för kameran.



Riktigt dryg och självupptagen tjej, faktiskt.

2011-12-08 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0