Det kan hända dig!

Nu vill jag berätta om något mycket allvarligt som min vän råkade utför. Naturligtvis har hon sakt detta i största förtroende, så nu vill jag be er om att inte sprida detta vidare. Bara lära av det.

Vi kan kalla henne Annika Olofsson, eftersom att det är precis det hon heter. Vi kan säga att det utspelade sig i Saltsjöbaden, eftersom det är precis där hon bor.

Annika var tillsammans med sin pojkvän, ute och gick i skogen. Plötsligt blir Annika överfallen av en gigantisk hund. Annika som bara är tre äpplen hög (hon påstår att hon är 1,60, men det är antagligen lögn) blev troligen av misstag tagen för att vara en liten söt cockerspaniel flicka.

Hunden hoppade upp på Annika, lade sina stora labbar på Annikas axlar och började rida på hennes ben. Annika skrek, men den gigantiska hunden var inte villig att släppa taget. Annikas pojkvän Danne ska just kasta sig fram för att rädda sin skräckslagna och förnedrade flickvän men blev dessvärre stoppad av ett hysteriskt skrattanfall.

Istället för att bända loss våldtäktshunden från Annika, lägger han sig raklång på marken och vrider sig av skratt, han gapskrattar så att han inte kan få luft när hunden med stora juckande rörelser förstör Annikas sexliv för alltid. Annika skriker att han ska skärpa sig och ta bort hunden innan det går för hundjäveln. Danne å sin sida kan knappt resa sig ur leran för att han skrattar så mycket åt scenen som han senare beskrev som ett Kodak moment.

Annika hoppar numera till av förskräckelse varje gång hon ser en hund utan koppel.

Lär av detta flickor. Vi får helt enkelt inte vara ifred från sextrakaserier ens med våra beskyddande hälft. Vi måste nu lägga till hundkex till våra överfallsalarm och vår tårgasspray.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0