Det händer just nu!

... min make Theo har fått färg. Inte utav solen, en betyligt dyrare färg.

Ni vet när man ringer till sin man på jobbet och en besvärad sekreterare svarar att han har tagit en så kallad "Lång-lunch" en sån där lunch som direkt bör översättas "Hans älskarinna kom och hämtade upp honom" och sen får man alldeles ont i magen. Det kan ju hända den bästa av fruar (typ Elin Nordegren), så när min man inte är på plats på jobbet, då kan man ge sig på att han spenderar pengar på sin andra kärlek i livet.

Tatueringar är lite som heroin för Theo, så nu har Hugo fått sitt namn på pappas arm. Jag undrar när han tänker tatuera in mitt namn, eller ännu hellre mitt ljuvliga perfekt symetriska ansikte, vore väl rimligt nu när han gör reklam för alla andra familjemedlemmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0