Den jäveln!

Mitt förnedringssamtal till bilfirman:

Anna: Hej! Jag skulle behöva få rutorna tonade på min bil.

Säljaren: Absolut, vad är det för bil?

Anna: En Chrysler! (säger jag med stor självsäkerhet)

Säljaren: Jaha, en Chrysler (upprepar säljaren som en duktig apa) och vilken modell är det?

Den jäveln! Vad är det för en förnedringsfråga?! Ser jag ut som en flicka som vet precis vilken modell av Chrysler jag kör? Vad är det här för korsförhör egentligen?!

Anna: Tystnad. Ja, asså... En Chrysler Skrumsmummel.

Säljaren: Ursäkta nu uppfattade inte jag vad du sa.

Anna: Jamen du vet, Chrysler buss... Som en buss, fast ändå inte... Säljaren blir stum i andra änden.

Säljaren: Tystnad.     Menar du en Chrysler Voyeger? Bingo dumskalle!

Anna: Ja, det var ju precis det jag sa, suckar jag förebrående.

Jag menar allvarligt, hur svårt ska det va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0