What not to wear

Sitter och slökollar på tv-programmet What NOT to wear

Medan jag sitter och studerar den obarmhärtigt fult klädda småbarnsmorsan, med noll smink och katastrof naglar slår det mig som en frisbee i huvudet; Om man skulle ta och anmäla alla morsor på Lucas dagisavdelning till det här programmet? De skulle behöva lite seriös hjälp med hur de ser ut och klär sig.

Jag ska ge er några inspirationsbilder så att ni bättre förstår paraden av skittråkiga kvinnor man möter vid dagisgrinden



Är det verkligen så svårt köpa kläder som inte ser ut att vara hittade i en kontainer , eller är det så att jag siktar mot stjärnorna här?

Ska jag tvingas titta på den här provokationen tills ungarna börjar gymnasiet nu? I dont think so!
Nästa föräldramöte tänker jag ta upp det faktum att samtliga närvarande ser ut som det sämsta ur en riktigt dålig komedi, en sån där man glor på med samma besvikelse som en rik släkting som vägrar att dö.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0