Vi ska flytta!

Vi har hittat ett hus, hus är förästen fel ord, ett Playboy Mansion som vi ska köpa. Det har legat ute i över ett år nu, och priset är nu sänkt med 500´så nu slår vi till!



Entrén till det 600 kvm stora huset anno 1939



Köket är ungefär lika stort som vår nedervåning



Badrummet med upphöjt rosa nedsänkt badkar, men vänta bara, det blir bättre...



Upphöjd porrsäng så att jag och Theo kan tillverka några ungar till, vi skulle få plats med ca 8 stycken



Nu blir ni avis va? I vårt nya hem har vi en egen nattklubb! Obligatoriks klädkod för att å komma in är såklart underkläder med bunny öron, i sann playboy anda.



Så nu vill jag bara veta en sak, kommer ni att hälsa på mig när jag bor här i Småland?

Jag har redan skrivit papper på det här i mitt huvud förstår ni, jag var såld redan efter att ha läst andra raden i objektbeskrivningen; På vänster sida om entrén hittar man en damtoalett och på höger sida en herrtoalett. Hellu! Typ alla mina drömmar går direkt i uppfyllelse om jag slipper dela toa med grabbarna, I´m so gonna move there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0