Om männen inte ens...

...kan lita på hororna längre, vilka ska de då vända sig till?

Det har avgåtts en minister, en glädjeflicka har talat ut och tidningarna gottar sig till förbannelsen.



"Han betalade redan i hallen" säger vår medsyster tagen av allvaret. Jag har ingen direkt erfarenhet i den här branschen, men är det lite extra smutsigt att betala sin hora i hallen? Det verkar som om tidningarna har hakat upp sig på just det.

De flesta som jobbar svart brukar ju annars ta betalt i efterskott, men de kvinnliga hantverkarna är lite skarpare i skallen kanske, och männen är väl sä jävla glada för att de ska få nuppa så de kan inte berga sig längre än till hallen.



Efteråt är det förstås bara betalning mot en avsugning. Det tycker grabbarna låter lite bättre. Alla vet att det inte är riktigt sant, de har just bonkat mot betlaning, men en "liten avsugning" låter genast bättre.

Så här glad såg Littorin ut i hallen...

Hur som helst så tycker jag att den här horan borde skämmas, hon har ju gjort folk jättearga, Littorin är arbetslös, hororna är arga för att gubbarna med mest stålar inte kommer våga besöka dem längre och argast av alla är jag. Nu har den här horan lyckats med det omöjliga, att få Mona att framstå som en vinnare vilket jag tycker är helt oförlåtligt.

Nu har horbocken avgått, så nu röstar vi på moderaterna ändå.

Man kan ju tycka att den lilla tönten Rainfeldt kunde ha sagt något vettigare om saken än " Han sa till mig att han inte hade gjort det".  Men men, nu glömmer vi den här hall-betalningen och blickar mot den BLÅA himlen igen. Okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0