Ni är sååå avslöjade!

Ni kanske inte tror att jag har koll på mina bloggläsare, men det har jag, stenkoll för att vara exakt. Jag råkar veta att ni inte lyfter ett finger på ert arbete, det enda ni gör är att surfa och läsa min blogg.

Hur förklarar ni annars detta; Min blogg har en stadig läskrets på runt 40 personer. Industrisemestern drar igång, och bloggläsandet krymper ner till 9 stycken!!! Era as, ni har gått på semester och därför har ni inte tid längre att följa min ytterst viktiga vardag.

Thats it! Imorgon ringer jag upp samtligas chefer och berättar hur ni slösar med era företags pengar. Skämmas, det borde ni göra! (Dock inte ni 9 stycken som onekligen är lojala eller ännu inte gått på semester, er älskar jag ju såklart)


Kommentarer
Postat av: Nate

Jag är dig trogen trotts semester 

2010-07-14 @ 13:58:52
URL: http://onlynate.wordpress.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0