Just nu fantiserar jag om att fingra på...

...en supermodern läsplatta.

Ni kanske inte tror mig, men jag gillar att läsa, jag plöjer mig igenom det mesta, böcker, tidningar, bloggar, skvaller. Varje morgon börjar med att jag knarkar nyheter på Aftonbladet, Expressen och Nyheter24´s hemsidor. Sen har jag ca 8-10 bloggar som jag följer, därefter köper jag skvallertidningar, inredningstidningar, självhjälpstidningar, och läser böcker om hur man blir rik och framgångrik. Den perfekta presenten till mig vore den här mojengen,

 

Jag spår att snart kommer alla vi svennar sitta på vårt sunkiga 3 stjärniga familjehotell på Mallis med en sån här i handen, priserna just nu är mellan 2-3000 kr, de billigaste har plats för 350 böcker, och det tar ju ändå sin tid att läsa, batteriet håller för 7500 lästa sidor, ett gäng böcker med andra ord, man laddar hem böckerna från nätet.

What do you think? Jag älskar dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0