Jag ska bli rik

Jag ska starta företag. Bli ap-rik. Jag ska svara på era frågor. Ni kan fråga mig vad som helst, så ska jag svara på allt. Vi skickade en fråga till 118 800. Vår fråga löd;

Är det parkeringsförbud på Prins Eugenes väg inne på Djurgården vi ser ingen skylt.

Tre och en halv timme senare fick vi svaret:

Kolla om du ser en skylt. Om du inte ser en skylt, ring det kommunala kontoret i Stockholm.

För det fina svaret får vi nu betala 20 spänn. Är det rimligt? 118 800 har ju i sin reklam lovat att svara på allt, man ska kunna fråga vad som helst och dom ska alltid svara på ens fråga. Inte, vi svarar på din fråga - efter bästa förmåga. Det är ju en helt annan sak.

Nu har jag kollat upp det här jävla företaget. 23 miljoner om året omsätter de på 23 idioter till anställda. Rätt bra, så nu ska jag också tjäna pengar på det här. Fråga mig vad som helst, jag svarar inom några timmar och fakturerar dig 20 spänn för mitt påhittade fantasilösa latmask svar. Deal?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0