Jag är inte bjuden

Lucas har varit och plockat omogna blåbär i skogen i över en timme. Han har mycket utstuderat gått med sin lilla blåbärsskål i famnen och berättat att snart, redan imorgon, blir det fest. Alla är bjudna, hela familjen, vilket vi vördnadsfullt visar vår uppskattning till. Direkt efter lunchen kunde han inte hålla sig längre.

- Nu börjar festen, vrålade han triumferande och sprang iväg och hämtade sin väl gömda blåbärsskål. Hela familjen jublade. Då tittar Lucas plötsligt på mig och säger lågt; Varför ser du så glad ut? Du är ju inte bjuden!




Kommentarer
Postat av: Nate

Hahaha sköning, nu fick jag mig ett gott skratt =)

2010-07-10 @ 01:31:43
URL: http://onlynate.wordpress.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0