Hade vi bott i USA nu...

...så hade jag ifrågasatt vad det är för okristligt beteende som mina yngsta barn sysslar med. Men nu bor vi inte i USA och därför känns det lite effektlöst att åberopa kristus i denna syndaflod.

Vakna sju på en lördag?! Har jag inte uppfostrat dem bättre än så? I det här huset är det kotym att ingen stiger upp före nio på morgonen. Jag får ta ett deep talk med dem senare. Jag kan inte just nu, min ena hjärnhlva har ännu inte fattat det oerhörda i att jag tvingats gå upp så här tidigt, så jag hasar runt här hemma i ett slags halv-koma tillstånd.

Casper sover fortfarande, men Lucas är redan inne på bana två på sitt tv-spel (han gillar att uppdatera oss på hur det går med spelandet, ju mer ointresserade vi verkar desto mer info får vi) och Hugo tuggar på sina leksaker, så därmed har ännu en underbar morgon tagit sin början i det vita palatset ute i skogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0