Gud hjälpe oss alla...

...imorgon rullar husbilen iväg. Vi ska göra något så syndigt tabubelagt och smutsigt, sådant som den Fina Anna aldrig ens skulle komma på tanken att göra.

Vi ska campa med ungarna.

Så nu har jag sagt det, jag gissar att de hånfulla kommentarerna kommer att välla in nu. Bring it on, jag är rustad för den här striden. Vi har köpt groteskt mycket mat, som om vi skulle vara borta en sju åtta månader, vi har packat med oss allt och lite till. Ändå har jag en bad feeling. Ja ja, nån gång i livet ska man göra som de andra svennarna, nu provar vi det här, så får vi se hur många nätter vi överlever där ute på campingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0