Chefen dyker plötsligt upp...

Vi käkade middag igår på Theos Cafée. Min bror Albin jobbar där, här är han tillsammans med Evelinn. Visst är dom söta, Theo anställer bara snygg personal, hans Cafée är till och med känt för det;
"Öööh, vad snygga alla brudar é som jobbar här..." säger lastbils chauffören när han beställer.
Jo tack, hans fru vet...



Casper sitter i lekhörnan och spanar. Det är lite jobbigt för min bror när galningarna kommer, dom liksom hockey-tacklar honom gärna när han kommer med famnen full av tallrikar. Han uppskattar det inte riktigt.

Evelinn gjorde världens godaste sallad till oss, jag fick senapsdressing till, grymt god den oxå, av Albin fick jag en nygjord smoothie gjord på mango och ananas. Dom é så duktiga och fina.

Det är inte överdrivet mycket folk där så här i fina juli, jag uppmanar er alla att åka dit och beställa lite kluriga grejor så de får nåt att göra. Om du är tjej och singel så är min bror ofta extra trevlig, om du är singel och kille bör du känna till att trots att Evelinn är det sötaste du någonsin vilat ögonen på, så tränar hon Ultimate Fighting på elit-nivå, ett enda nyp och du ligger deckad på golvet i en timme. Just so you know!

Caffét ligger på övre plan i Farsta centrum bredvid Jack & Jones och Twilfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0