Bra idéer på fyllan

Vi grillade ju igår hos våra kompisar Jennie och Dick. Efter ett par timmar av oavbrutet alkoholintag börjar Theo och Dick att öva upp sina skills i jojo. Vi fick ett gäng gratis jojos när vi köpte glass sist och då kommer Dick på en fantastisk idé.



- Hörrni, om vi skulle ta och bilda en cirkus grupp, vi skulle kunna kalla oss för "The Jo-Jo Boys and the Go-Go Girls"

Ha ha ha! Jag undrar om han är lika entuiastisk idag till den idén idag som han var igår, antar att han inte står och målar om husvagnen till en slags cirkusbostad för oss fyra med den heta loggan "The Jo-jo´s and the Go go´s"

Jag introduserar lilla Ida för nya karriärsmöjligheter. Till föräldrarnas stora uppskattning.

-Bra Ida, berömmer jag, men du måste kasta mer med håret, annars kan du aldrig tjäna de riktigt stora pengarna.
- Men, jag ska ju bli prinsessa.
- Snälla gumman, var lite realistisk, så, får vi se på ett stort leende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0