Spring för ditt liv om du ser mig på stan...

....Christer Sandelin. Jag kommer att hacka dig sönder och samman. Vem är så blåst att man kör rattfull två gånger inom en månad och åker fast när man är på väg till dagis för att hämta sin son?!

Jo Christer -Rikspuckot- Sandelin. Märkligt nog får han behålla körkotet, och klarar sig med ca 30 000:- i böter.

Är det bara jag som tror att Christer -Rikspuckot- Sandelin behöver läggas in på rehab? Det som gör mig mest förbannad är det lilla faktum att den lilla tönten tycker att det här inte är någon big deal alls. Det var bara en halv vinare till lunchen, vadå?

Ggggrrrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0