Snart åker vi till kylan!

Mmmm, låter lika puckat som det är, men imorgon ska vi börja vår långa färd mot de -30 graderna i Lofsdalen. Vi ska fira nyår där med Theos brors familj. Jag hoppas att vi slipper vara ute om det nu är så kallt som vi tror.

Vi fick total panikångest när bilresan väntades ta 8 timmar! Varför har ens folk bosatt sig där över huvudtaget, tänker jag. Kan man inte ta sig till sitt resmål inom fyra timmar totalvägrar jag att åka.

Så nu kör vi till Borlänge imorgon, det tar 3-4 timmar, sen bor vi på hotell, äter födelsedagsfrukost (Theo fyller 34 år - glöm inte bort att gratta honom för husfridens skull) på onsdag morgon och kör sedan de sista 4 timmarna dit.


Då står jag ut, jag vill helst inte sitta instängd med mig själv i en bil allt för länge. Det vill nog ingen annan i familjen heller...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det bara lungt så går det bra och packa ner vantar och strumpor killarna fick i julklapp. SEN man kan vara inne!!! Kram Svärmor

2010-12-28 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0