Julmys i Tyresö

idag hade vi julafton nummer två ute hos Theos mamma och hennes man Peter i Tyresö.
Där hade de dukat upp ett super svenskt julbord, med diverse jakt-troféer, såsom älghjärta som vi åt, rökt renkött en rökt kyckling, mer eller mindre allt som går att röka var rökt, ha ha!


Barnen fick typ åtta julklappar var, massa kläder, så egentligen var det ju julklappar till föräldrarna, men de tackade artigt för allt.

Theo och hans mamma dricker nubbe ur gigantiska nubbeglas. Dom är inga dumbommar där borta i Tyresö inte...

Dricka nubbe mitt på ljusan dag, sånt skulle ju aaaaldrig jag och Peter göra...

Theo och Lucas

Farmor ser till så att även den lille får i sig lite flytande julbord á la välling


Jag tycker att min svärmor har inrett sitt nya badrum så fint, så jag lägger upp en bild på det oxå..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0