Jag har blivit bedragen!!

Nu ska ni få höra;

Jag fick ett SMS idag från mobiloperatören 3 som löd "Välkommen till oss som kund, ditt mobilnummer kommer nu att flytta över till oss"

Det här förvånade mig, eftersom att jag absolut inte vill byta till 3.

Jag fick ytterligare ett SMS från mitt nuvarande abonnemang som löd "Tack för den här tiden, ditt abonnemang kommer att avslutas hos oss."

Så jag ringde upp 3 och frågade vad fasen de sysslade med och då fick jag höra att jag den 8 december tecknat ett avtal på en sprillans ny 3 mobil i Burlöv (av alla hålor) tillsammans med en man som heter Bo Göran Friis. Jag hade uppgett både mitt personnummer och telefonnummer.

Ungefär nu började jag bli smått hysterisk. I falsett frågade jag vilken typ av abonnemang jag tecknat, säkert något svindyrt, det kunde dom inte se förräns på fredag då de får in en kopia på min signatur.

- Jag har INTE tecknat nåt nånting!!! Tjöt jag i luren så att Theo blev generad fasten killen i andra enden omöjligt kunde se varken Theo eller mig.

- Jag har inte fått nån ny telefon av er, jag känner ingen jävla Bo Göran,
ylade jag vidare, så att Theo var tvungen att gå ut ur rummet för att inte dfö av skam för sin hustru.

-Jag har alibi på det, vrålade jag sedan vidare (vilket jag nu i efterhand tycker var lite pinsamt av mig att säga) Jag var i Spanien den 8:e, hälsa den där Bo Göran att han jävlas med fel tjej!

Detta har alltså Bo Göran gjort enligt 3 killen;
Han och en tjej i min ålder har gått till en sån där telekiosk, där har Bo Göran sakt att tjejen glömt sitt ID kort, visat sitt och gått i god för att hon är hon. Sedan har den här otäcka tjejen rablat upp mitt fullständiga personnummer och mitt mobilnummer, vilket telekiosken godtagit som tillräckligt bevis, sedan har hon fått en supermobil i handen, för det får man på plats om man tecknar ett abonemang.

Tjejen har antagligen tittat i något register för enskilda firmor och hittat mitt mobilnummer och personnummer. Jävla apa.

Ja ja, jag slipper iaf. betala för det här, nu hoppas jag bara att mitt gamla mobilabonnemang finns kvar i telefonen. Om ni ser Bo Göran Friis, så har ni min välsignelse att kasta tomater på honom.

Kommentarer
Postat av: Annemi - kusinen

Hey chica, ¿cómo es estar casada.



Ja, det är inte klokt vad man kan råka ut för nu för tiden. Håll i hatten säger jag bara.



Kan du berätta vad ni heter i efternamn, så jag kan skicka det obligatoriska julkortet till rätt familj. Eller har du behållit ditt/vårt vackra flicknamn?



Förresten du pratar väl spanska efter er lilla släktresa?



Kramar från mig

2010-12-15 @ 22:46:31
URL: http://Nada

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0