Har ni en mysig julafton?

Just nu har jag den stora förmånen att få se barnen hundra olika trolleritrick från deras nya trollerihatt, vad Theo gör? Han stack till grannen, han skulle bjuda på sin hembrygda grogg, även kallad Al Qaida.
Det kommer nog grannen och hans brorsa att uppskatta djupt, jag undrar om deras fruar gör detsamma när deras män somnar på soffan innan nio på kvällen.

Theo gjorde succé som jultomte idag hos grannen. Han sa visseligen inte det han förväntades göra, istället för Ho Ho Ho, finns det några snälla barn? Sa han, och jag citerar:

"Ho ho! Får man komma in i värmen, som pojken sa"


Nu fruktar jag att vi får betala för den eventuella terapi som grannbarnen kommer att behöva för denna groda som for ur tomtefars mun.

Jag må vara en övergiven kvinna, så här på julafton, men Pol Roger är iaf. här. Hans champagne åtminstone.

Ni som känner mig väl vet att mer än så krävs inte för att värma mitt stelfrusna hjärta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0