God Jul!

Hoppas ni har en jättefin julafton idag, våran har redan börjat och just nu leker två av barnen med sina nya leksaker, medan den minsta sover förmiddagslur.

Jag fick faktiskt också något fint av min snygga man.
Natuligtvis hade han prickat in det viktiga temat; "Allt det här kan man använda innan man går och lägger sig" - Till dessa paket tvingade jag honom att rimma för att få en ledtråd och fick då fina julrim såsom;


"Jo då den här vill du nog ha, jag tror att du kommer att gilla den"



Eller


"Om man vill vara fin, behöver man en sån här"


Nattlinne, trosor, eltandborste och en bok, inte illa!

På min pappas sida om släkten rimmar man alltid på julklapparna, jag tycker att det är skitskoj, vågar ni gissa vad Theo fick i det här paketet;


"Svart ormskinn, lite gay,
men du är väl inte den som säger nej,
i denna får dina kronjuveler plats,
ty denna hjälper till att hålla dem fast..."



Mmmmm, får ni fnula på, jag lägger upp en bild senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0