Det finns bloggar om precis allt

Idag hittade jag en rolig blogg som bara handlar om Desperate Housewives. Ni förstår vilken lycka, inte bara har författaren koll på allt som händer i kommande avsnittet, utan här publiseras också nytagna bilder med skvaller utanför kameran. Vill ni kolla klickar ni hääär!

Jag har även hittat en blogg om bara skönhetstävlingar, typ Miss World och liknande, fasen att jag tappade bort adressen till den, ni hade smällt av om ni sett författarens stora intresse för dessa tävlingar.

Vi hade liknande i skolan när vi var i tio års åldern, då hade vi hur kul som helst, idag skulle nog min tjocka genomsparayade pannlugg bli utskrattad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0