Alla sunkiga människor bor i Belgien

Tydligen har en av bankdirektörerna i Belgien tröttnat på sina anställda och tryckt en 43 sidig manual med regler för de anställdas hygien.

1) Personalen får inte innan eller under arbetsdagen äta lök, framförallt inte vitlök.

2) Var fjärde vecka ska samtliga i personalen ha bokat in sig för en hårklippning.

3) När personalen står upp är det ett absolut krav att kavajen är knäppt. Sedan står det; Men när du sedan ska sätta dig ner, måste kavajen knäppas upp.

Så här håller bankdirektören på i hela 43 sidor.



Personligen hade jag hånskrattat den chef som kom med något sånt här i ansiktet, men det finns säkert vissa arbetsplaser som behöver sånt här. Eller så gör man som Theo, man anställer bara skitsnygga människor så är ju hela problemet ur världen.

Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hejsan!

Just nu pågår det fyra tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på 300:- hos SUMOpix

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Smart nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Välkommen in och delta!



2010-12-17 @ 22:19:30
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0