Vackrast är dom i Mexico

Michaela Savic gjorde sitt bästa i natt, men titeln som Miss Universum gick till Mexico´s Jimena Navarrete.
Är det någon som ens vet att Sverige har varit med och tävlat? Varför har inte TV4 gjort en grej av det här istället, det är väl en sport som alla andra, att vara vältränad, snygg och kunna säga; Till sist önskar jag mig fred på jorden!

Sånt här intresserar mig mer än Rena Rama Rolf.



Michaela Savic                                              Rena Rama Rolf


Segraren - Jimena Navarrete

Kommentarer
Postat av: eja

Bravo!!

På tv4 och skäll-eller åtminstone de stora tidningarna som skriver spaltmetrar om Dansfeber och dy. Inte ett ord om världens största tv-evenemang Miss Universe!!

Uselt!



eja

2010-08-31 @ 07:28:10
URL: http://ejab07.blogg.se/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0