Titta vad han har gjort!!

Har ni sett vilken supernajs altan min gosiga karl har gjort till mig. Den är oändligt stor, som flickan sa.

En mycket tjusig trappa leder mig upp till vad som kom att bli ytterligare 70 kvm altan, eller Balltan som Lucas säger (en blandning mellan altan och balkong, fyndigt va?)

Visst ser det fint ut? Det är väldigt viktigt när man bor i villa att man har en skrytaltan, kom ihåg vart ni hörde det först. Nu ska jag hänga på min altan årets alla årstider bara för att riktigt visa grannarna hur bra jag har det. Vill ni komma och beundra den? Vad sägs om 50:- för ett klippkort med fri solning på min altan? Inte? Ja ja, kom ändå då, snåla surputtar...


Kommentarer
Postat av: Nate

Nice! Men du kan ju inte bara visa bilder på korridoren, skryt ordentlig nu och visa altanens dom där ytterligare 70kvm , bloggen hette väl Annas finaste ;) Kram

2010-08-09 @ 21:56:16
URL: http://onlynate.wordpress.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0