Speciella förmåner till Theos anställda

Idag har jag varit inne på Caféet i syfte att blidka Theo.

Efter det att han tvingats lämna sitt arbete för att leverera en massa catering som jag råkade sälja vilket inte alls var bra för Theo har ingen personal den här veckan så kändes det rätt att jobba när han var borta.

Jag har alltså plockat disk och skummat mjölk till en latte, samt vispat grädde till alla barnens pannkakor. En hel timme jobbade jag, sen var jag helt slut. Men jag upptäckte genom min bror Albin som också jobbar där, att det finns fina förmåner om man jobbar på Theos cafée, spana in;

Har ni sett vilka fin-fina grejor som gästerna glömmer kvar? Det här är bara ett axplock av vad som går att fynda och ta med hem, ett vackert färgglatt halsband och en trendig huvudbonad i form av Pluto, hajar ni hur glad Albin var?! Jag får nog börja titta in lite oftare så att inte brorsan stjäl alla arbetsförmåner själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0