Så vacker att brottsligheten ökar

När min skitsnygga vän Kajsa berättade att hon skulle söka till polishögskolan var vi övertygade om två saker.

Kajsa mjukar upp de mest farliga brottslingar vi har...



1) Kajsa skulle sannolikt bli en super-snut

2) Brottsligheten skulle sannolikt öka dramatiskt i Sverige.

Och så blev det. Kajsa är så vacker så att tjuvarna står i kö för att bli upptrykta mot väggen och sedan handfängslade av henne. Detta har nu lett till att polisen inte längre hinner med allt jävelskap som försigkommer ute på stan, som tur är har de nu äntligen hittat en lösning.

Poliser av papp!

Är det inte underbart så säg, när man färdas i bil sänker man direkt hastigheten, lär sig en läxa, men man slipper betala 6 000:- för det. Jag tycker att vi alla ska tacka Kajsa lite extra för det här när vi ser henne ute på stan.


Kommentarer
Postat av: Nate

Tyvärr var det inte en pappers polis jag stötte på i uppsala förra veckan. -2400kr blev det :( Lika snygg som kajsa var han oxå men manlig. Undra om dom har skönhetsprov på uttagningarna?

2010-09-01 @ 00:00:14
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0