Så ni tycker att jag är tråkig?

My God vad svårt det var att hitta inspiration till nåt vettigt att skriva om idag. Jag har riktigt slagit knut på mig själv nu för att kunna klämma ur mig någonting alls. Nåt med lite svung i, nåt som piggar upp er arbetarklassen. I ren panik surfade jag in på www.blogg.se det är ju där jag går in när jag vill skriva nåt. Men man kan också läsa om vad andra har skrivit, så jag gick in på topp 20 listan över de mest besökta bloggarna och läste följande;

" Hi hi hi, jag fyller år idag, ti hi, ska baka, fniss, okej här har ni dagens fråga hi hi; Vilken är just din favorit tårta? "

Så här ser tårtfantasten och stjärnskribenten ut... Mmmm kindben...



Man undrar ju varför just den här bloggen är så populär, sen såg jag något fruktansvärt. Inte mindre än  104 low lifes hade skrivit en kommentar om vilken just deras favorit tårta är. Alla avslutade med; Fniss, love ya bitch, eller hi hi hi!

Thats it, jag har officiellt tappat all tro på dagens ungdom. Tänk på det nästa gång ni sitter och suckar över att jag aldrig skriver något kul, det kunde vara värre. Jag kunde ju tracka er med tårtläsning och annat krafs, ni har det ganska bra trots allt. Eller hur? Fniss, ti hi, ha ha, flams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0