Prinsess dieten

Nu jävlar har jag tröttnat på att alla kilon sitter fast, nu ska de väck!

Jag har återgått till min hittills bäst fungerande diet genom tiderna. Prinsess dieten.

Prinsessdieten går till så här, man lägger upp löjligt lite mat på tallriken, typ 10 spagettistrån och två köttbullar. Sen ägnar man hela middagen åt att ömsom äta detta vääääldigt långsamt, ömsomt putta runt maten på tallriken med gaffeln. Jag brukar knuffa den i en åtta, det blir så roliga snigelspår av just pasta.
Detta varvar man sedan med lite sunt självförakt á la anorexia som man mixar upp genom att då och då äta glass. Och nu mina vänner, kommer jag att bli smal snygg och lycklig i ett nafs.



Intresseklubben kan anteckna att jag väger 63.5 kilogram. Ny rapport om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0