Nu ska ni höra...

...medan Theo var ute och lekte krig i en björndräkt i skogen, så passade jag och mina flickvänner Sara och Smilla på att måla om i TV rummet. Vi målade det från tråkig latte-färg till mintigt päronglass-grön. Det är så flott förstår ni. Och vi målade bara lite utanför linjerna. Jag skulle lägga upp bilder, men min kamera fukar int...

Okej, jag är för trött, vi tar det imorgon, som en riktigt seg utdragen cliffhanger. Just nu läser jag en av mina favoritförfattares böcker "Släpp inte taget" den e skitbra, det är alla hans böcker, och han lämnar en ny döspännande cliff-hanger på varannan sida, så att man bara måste läsa vidare. Därför har jag nu blivit helt smittad av det.

Casper:
Vad får vi till middag?

Jag: Det blir...(en konst paus så att spänningen riktigt kan byggas upp) ...Köttfärsås och makaroner!!!

Casper: Varför pratar du så konstigt?

Jag: Det min vän... det får du veta om i morgon!!!

Då rycker Casper på axlarna och går. Därför tar jag ut mitt cliffhanger beroende på er. So sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0